Pokladní systém Sides - Enterprise

* Obrázek se může mírně lišit od originálu.

Pokladní systém Sides - Enterprise

SKU SENTERPRISE
Balíček: Enterprise
13 784,95 Kč *
RRP 28 522,58 Kč
Doba doručení: 3 - 4 týdnů
incl. Záruka nejnižší ceny
Množství:
Tisknout* hrubá cena včetně 19 DPH: 16 404,09 Kč, vč. Přepravní náklady
Příslušenství

Popis

Vaše výhody

  • Zvýšení obratu až o 40 % při použití softwaru SIDES ve srovnání s konkurencí.
  • Komplexní správa všech restauračních procesů prostřednictvím jednoduchého a pohodlného pokladního systému.
  • Spolehlivá 24/7 podpora od našeho partnera SIDES pro hladký provoz a podporu týmu.

Obsah balení

  • Pokladní systém: Cloudová pokladna s certifikátem TSE - 100% daňová kompatibilita
  • Platba: Podporuje národní i mezinárodní poskytovatele plateb, jako jsou Mastercard, Visa, EC card, V-Pay, Apple Pay, SOFORT, PayPal a další. Přenášejte částky faktur přímo z pokladny do terminálu a minimalizujte chyby při zpracování plateb.
  • Propojení s portálem pro doručování: Integrujte oblíbené portály pro doručování, jako je Lieferando, Wolt nebo Uber Eats, přímo do své pokladny, aniž byste museli používat samostatné tablety pro každý portál.
  • Webshop: Vaše digitální vizitka - individuální design s vlastní doménou, profesionální podpora v procesu návrhu, flexibilní úpravy, optimalizace pro chytré telefony a tablety, propojení s Vaším webovým obchodem, zvýšení viditelnosti, umístění propagačních akcí a posílení loajality zákazníků.
  • Objednávání jídla přes Google
  • Bonusový systém: Získejte dlouhodobou loajalitu zákazníků pomocí digitálního bonusového systému od společnosti SIDES. Sbírejte body při každé objednávce, ať už v restauraci nebo v internetovém obchodě, a později je uplatněte. Vytvářejte pobídky k objednávkám bez dalších nákladů na reklamu.
  • Objednávka pomocí QR kódu: Hosté objednávají a platí prostřednictvím chytrého telefonu, sledují živě stav objednávky. Zkrácení čekací doby, snížení náročnosti obsluhy. Zvýraznění položek pro větší dodatečný prodej.
  • Aplikace proIOS/Android: S webovým obchodem SIDES Restaurant můžete přijímat objednávky zákazníků bez provize. Objednávková aplikace pro Android a iOS umožňuje zákazníkům pohodlně objednávat přes mobilní telefon.
  • Správa zboží: Se systémem SIDES máte veškerou správu zboží ve své restauraci pod kontrolou. Od objednávání přes příjem zboží až po inventuru máte vždy přehled. Díky bezproblémové integraci všech objednávkových kanálů máte k dispozici informace o zásobách v reálném čase a přímo se Vám zobrazí, kdy je nutné zboží doobjednat.
  • Telefonická podpora
  • Personální správa: Už žádná manuální správa! Se softwarem pro správu personálu můžete své personální procesy řídit digitálně a centrálně. Digitalizujte rozmístění zaměstnanců pomocí online plánovače směn, mzdové agendy a evidence pracovní doby zaměstnanců.
  • Správa poboček: Pomocí správy poboček můžete centrálně a snadno řídit provoz více poboček a mít přehled o všech pobočkách. Software pro správu franšíz Vám poskytuje kontrolu nad Vašimi restauracemi a rozvážkovými službami v reálném čase, minimalizuje námahu a koordinuje provozní procesy.
  • Aplikace pro řidiče: Automatizujte plánování trasy pomocí aplikace pro řidiče a centra pro řidiče. Aplikace optimalizuje doručování zakázek na základě různých kritérií a zobrazuje polohu řidičů. Vypočítává také časy doručení pro různé typy vozidel, aby bylo možné efektivněji vyřizovat objednávky.
  • Software pro call centra: Optimalizujte telefonický příjem objednávek v gastronomii pomocí softwaru pro call centra. Objednávky jsou přijímány centrálně týmem podpory pro libovolný počet poboček a automaticky předávány příslušné pobočce k přímému zpracování.
  • Samoobslužný terminál: Díky samoobslužnému terminálu si zákazníci mohou v restauraci snadno a pohodlně objednat a bezkontaktně zaplatit. Zkrácení čekací doby umožňuje vyšší kapacitu objednávek. Objednávkový terminál podporuje u zákazníků nákupy dalších položek.
  • Manažer kuchyně: Manažer kuchyně výrazně zlepšuje procesy v kuchyni. Namísto papírování na liště umožňuje digitální sledování na monitoru. Kuchyňský software umožňuje digitální správu objednávek od jejich přijetí až po doručení na monitoru kuchyně.

Náklady & poplatky

  • Cena balíčku: 549 € za měsíc

Zabezpečení dat

  • Software SIDES je v souladu s DSGVO, aby bylo zajištěno bezpečné zpracování dat.
  • Důvěrná data jsou přenášena v šifrování SSL nebo TLS.
  • Třetí strany nemohou nahlížet do přenášených dat

Dodržování právních předpisů

  • SIDES je v Německu a Rakousku v souladu s právními předpisy GoBD, KassenSichV a RKSV.
  • Certifikovaná pokladna TSE je 100% kompatibilní s daňovým úřadem a je optimalizována pro efektivní přijímání objednávek v gastronomii.

Pokyn

  • Pro bezproblémový provoz je nezbytným předpokladem kancelářský počítač s operačním systémem Windows, který splňuje minimální požadavky aktuálního systému Windows.
  • Po zaslání poptávky Vás bude nezávazně kontaktovat náš SIDES partner, aby s Vámi probral podrobnosti a společně s Vámi sestavil optimální pokladní systém pro Vaše potřeby.

Technické údaje

Obsah balení

Pokladní systém
Platba
Připojení portálu dodávek
Webový obchod
Objednávání jídla přes Google
Bonusový systém
Objednávka QR-kódem
Aplikace pro IOS/Android
Správa zboží
Telefonická podpora
Personální oddělení
Řízení poboček
Aplikace pro řidiče
Software call centra
Samoobslužný terminál
Manager kuchyně
TUV
Váš spolehlivý partner
  • Nejlepší poměr cena/výkon
  • Spokojenost zákazníků
Vaše výhody
  • více než 12 000 položek ihned k dispozici
  • Doprava zdarma v rámci Německa
  • vč. Záruka nejnižší ceny
  • Špičková kvalita značky
Chybí vám informace o produktu?Napište nám přímo tady >
13.784,95 € *
RRP 28.522,58 €*